MediaMarkt Türkiye’nin ‘Gelin’ Arabası büyük ilgi gördü!

Evlilik Kampanyasıyla MediaMarkt, Kadıköylülerle Buluştu

Evlilik hazırlığı yapan çiftleri heyecanla bekleyen MediaMarkt, 18 Nisan’da Kadıköy’de unutulmaz bir etkinliğe imza attı. Gelin arabasıyla sokakları süsleyen marka, evlilik kampanyasını tanıtmak için özel bir etkinlik düzenledi.

Gelin arabasında bulunan QR kodu tarayanlar kampanyaya hızlıca dahil olurken, gelin arabasını durdurup hediye çeklerini alanlar günün şanslıları arasına girdi. MediaMarkt’ın geniş ürün yelpazesi ve kolay ödeme seçenekleriyle evlilik hazırlıklarınızı tamamlamanın tam zamanı!

MediaMarkt’ın evlilik kampanyası, son teknoloji beyaz eşyalar ve kaçırılmayacak fırsatlarla dolu. Kampanya bugün sona eriyor ancak Türkiye genelindeki 102 mağazasında, online alışveriş sitesi mediamarkt.com.tr ve MediaMarkt mobil uygulamasında geçerliliğini sürdürecek.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Ubisoft, Far Cry dizisini kendi sitesinde sızdırdı

Ubisoft, FX’te yayınlanacak canlı aksiyon Far Cry dizisini duyurdu ancak kısa sürede açıklamayı geri çekti. Rob McElhenney başrolde, Noah Hawley yapımcı koltuğunda.

Teknoloji dünyasını korkutan kadın…. Zuckerberg ekibine katılsın diye 1 milyar dolar teklif etti, o reddetti

Yapay zeka arenasındaki liderlik yarışı, kamuoyunun tanıdığı Sam Altman ve Aravind Srinivas gibi isimlerle anılsa da, sahneye sessiz sedasız yeni ve güçlü bir oyuncu çıkıyor: Mira Murati.

WhatsApp’a gelecek yeni özellik belli oldu: Artık süreli olacak

WhatsApp, ‘Hakkında’ bölümü ile ilgili düğmeye bastı. Sosyal medya devine süreli durum özelliği geliyor.

Adanın 1.5 milyon yıllık sırrı çözüldü

Endonezya’nın Sulawesi Adası’nda bulunan bir avuç taş alet, insan evrimi hakkındaki bildiklerimizi altüst etti. 1 milyon ila 1.5 milyon yıl öncesine tarihlenen bu keskin kenarlı taş parçaları, Homo sapiens türü ortaya çıkmadan çok önce adada başka bir insan akrabasının yaşamış olabileceğini gösteriyor.

İkinci el otomobilde ibre değişti

İkinci el otomobil pazarında talep, son dönemde özellikle 1 milyon lira üzerindeki genç araçlara yöneldi. Sigorta ve kasko fiyatlarındaki dalgalanmalar, kredi kartı taksit sayısındaki artış ve elektrikli araçlardan memnun kalmayan kullanıcıların yeniden dizel motorlu araçlara dönmesi, bu ilgiyi daha da artırdı.

“Zihinsel zaman yolculuğu” ile unutulan anılar geri geliyor

Araştırmacılar, geçmişe zihinsel olarak dönmenin unutulmuş bilgileri hatırlama sürecinde nasıl bir rol oynadığını inceledi. Sonuçlar, belleğin bağlama duyarlılığına dair yeni ipuçları sunuyor.