Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

Epic Games’in yeni ücretsiz verdiği oyun belli oldu

Epic Games, bu hafta iki ücretsiz oyun veriyor. Super Space Club, 1 Mayıs’tan 8 Mayıs’a kadar ücretsiz olarak alınabilecek

Plastiğin doğada parçalanması ne kadar sürüyor? İşte korkunç cevap!

Elimizle yarattığımız çevre felaketini anlamak için, plastiğin doğada çözünme süresini bilmek yeterli olacaktır. İşte farklı plastik ürünlerin doğada parçalanma süreleri…

Split Fiction oyunu film oluyor! İşte başrolü

Yılın en iyi oyunları arasında gösterilen Split Fiction, sinema dünyasına adım atmaya hazırlanıyor. Bu başarı sonrası, hızla başlatılan film uyarlaması çalışmaları kısa sürede somut bir aşamaya geldi. Bu gelişme, oyunun fanlarını oldukça sevindirdi …

Deprem anında hayat kurtaran, en iyi internetsiz mobil uygulamalar

Deprem gibi büyük felaketler, iletişim altyapısına zarar vererek internete ulaşmayı imkansız hale getirebiliyor. Neyse ki deprem anında hayat kurtarabilecek ve internet gerektirmeyen bazı mobil uygulamalar da var. İşte onlardan bazıları…

Güneş’in bugüne dek çekilen en yüksek çözünürlüklü fotoğrafı çekildi

NASA ve ESA’nın Solar Orbiter yörünge aracı, yıldızımızın milyon derecelik atmosferini tüm ihtişamıyla göstermek için 200 adet ultraviyole görüntüyü bir araya getirdi. Ve işte ortaya çıkan büyüleyici sonuç…

Meta, zarar eden Reality Labs biriminde işten çıkarmalara gidiyor

Teknoloji devi Meta, sanal, artırılmış ve karma gerçeklik yatırımlarının kalbi olan Reality Labs biriminde yeni bir işten çıkarma dalgası başlattı. Açıklamada, kaç çalışanın etkilendiği belirtilmese de, kesintilerin özellikle Oculus Studios ve …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir